گزارش افکارسنجی اعضا، بهار 1399
پیمایش و سنجش رضایت اعضا(براساس شاخص NPS)، شناسایی محل مصارف وام قرضالحسنه رسالت، شناسایی نحوه آگاهی اعضا از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت و شناسایی میزان استفاده از خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالت
تهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت
همکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، مسعود کرمانی، ساسان شعبانی و حسین عسکریان
نظارت و مشاور علمی: محمد حسین نقویان و حسین عنبرستانی
مدیر اجرایی گردآوری دادهها: مهدی دعاگویی
سفارش دهنده: مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت