گزارش افکارسنجی اعضا، بهار 1399

پیمایش و سنجش رضایت اعضا(براساس شاخص NPS)، شناسایی محل مصارف وام قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نحوه آگاهی اعضا از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت و شناسایی میزان استفاده از خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالت

تهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت


همکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، مسعود کرمانی، ساسان شعبانی و حسین عسکریان

نظارت و مشاور علمی: محمد حسین نقویان و حسین عنبرستانی

مدیر اجرایی گردآوری داده‌ها: مهدی دعاگویی


سفارش دهنده: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت

دیدگاه ها غیرفعال است