افکارسنجی

آگاهی نسبت به مسائل مهم و خواسته‌های اعضای زیست بوم اقتصادی اجتماعی «ام رسالت» نیازمند روش علمی متعادل و قابل اطمینان است، بهترین روش در این موضوع، «افکارسنجی» است. به همین منظور پژوهشگران دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت، موضوعات مختلفی را با این روش مورد بررسی قرار می‌دهند. آن‌ها پس از کشف و جمع بندی نظرات و افکار اعضا، نتایج را به متولیان امر، منعکس می‌کنند تا با استفاده از این اطلاعات، برای بهتر شدن فعالیت‌ها برنامه ریزی دقیق‌تری انجام شود.

گزارش افکارسنجی اعضا، تابستان 1399

گزارش افکارسنجی اعضا، تابستان 1399

گزارش افکارسنجی اعضا، تابستان 1399 پیمایش و سنجش رضایت اعضا(بر اساس شاخصNPS)، شناسایی محل مصرف وام قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نحوه آگاهی اعضا از خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نقاط قوت بانک قرض‌الحسنه رسالت و شناسایی مراحل قابل بهبود در فرایند دریافت تسهیلات قرض‌الحسنهتهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالتهمکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، ساسان شعبانی، زهرا منصوری، فاطمه میرزاپور، مژگان نعمتی نیانظارت و مشاور علمی: حسین عنبرستانی، محمد حسین نقویمدیر اجرایی پروژه: مهدی دعاگویی

گزارش افکارسنجی اعضا، بهار 1399

گزارش افکارسنجی اعضا، بهار 1399

گزارش افکارسنجی اعضا، بهار 1399 پیمایش و سنجش رضایت اعضا(براساس شاخص NPS)، شناسایی محل مصارف وام قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نحوه آگاهی اعضا از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت و شناسایی میزان استفاده از خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالتتهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالتهمکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، مسعود کرمانی، ساسان شعبانی و حسین عسکریاننظارت و مشاور علمی: محمد حسین نقویان و حسین عنبرستانیمدیر اجرایی گردآوری داده‌ها: مهدی دعاگوییسفارش دهنده: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت

گزارش افکارسنجی مصرف وام و مراجعه به شعبه، تابستان 98

گزارش افکارسنجی مصرف وام و مراجعه به شعبه، تابستان 98

گزارش افکارسنجی مصرف وام و مراجعه به شعبه، تابستان 98 تهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالتهمکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، ساسان شعبانی، زهرا منصوری، فاطمه میرزاپور، مژگان نعمتی نیانظارت و مشاور علمی: حسین عنبرستانی، محمد حسین نقویمدیر اجرایی پروژه: مهدی دعاگویی

پیمایش رضایت مشتریان (NPS) و محل مصرف وام، زمستان 1397

پیمایش رضایت مشتریان (NPS) و محل مصرف وام، زمستان 1397

پیمایش رضایت مشتریان (NPS) و محل مصرف وام، زمستان 1397 تهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالتهمکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، ساسان شعبانی، زهرا منصوری، فاطمه میرزاپور، مژگان نعمتی نیانظارت و مشاور علمی: حسین عنبرستانی، محمد حسین نقویمدیر اجرایی پروژه: مهدی دعاگوییسفارش دهنده: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت

پیمایش بررسی محل مصرف وام بانک قرض‌الحسنه رسالت در شهریور و زمستان 1397​

پیمایش بررسی محل مصرف وام بانک قرض‌الحسنه رسالت در شهریور و زمستان 1397​

پیمایش بررسی محل مصرف وام بانک قرض‌الحسنه رسالت در شهریور و زمستان 1397 یکی از بهترین اطلاعاتی که می‌تواند به بانک و حتی دیگر سازمان‌های راهبری شبکه توسعه اجتماعی رسالت در طراحی پکیج خدمات و محصولات کمک می‌کند، محلی است که اعضا وام هزینه و مصرف می‌کنند. این پیمایش به بررسی این موضوع پرداخته است.