گزارش افکارسنجی اعضا، تابستان 1399

پیمایش و سنجش رضایت اعضا(بر اساس شاخصNPS)، شناسایی محل مصرف وام قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نحوه آگاهی اعضا از خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت، شناسایی نقاط قوت بانک قرض‌الحسنه رسالت و شناسایی مراحل قابل بهبود در فرایند دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

تهیه و تدوین: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت با همکاری مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت
همکاران و مشارکت کنندگان: احسان اسدی، ساسان شعبانی، زهرا منصوری، فاطمه میرزاپور، مژگان نعمتی نیا
نظارت و مشاور علمی: حسین عنبرستانی، محمد حسین نقوی
مدیر اجرایی پروژه: مهدی دعاگویی

دیدگاه ها غیرفعال است